کد خبر: 180977
۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۵۶
 آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۱ در استان کردستان

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان از ثبت نام دانش آموزان به عنوان مهم ترین رکن پروژه مهر نام برد و با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از هفته اول خرداد ماه آغاز شده است، گفت : ثبت نام دانش آموزان سایر پایه ها برای سال تحصیلی آینده بعد از اعلام نتایج امتحانات نوبت خرداد ماه انجام می شود.  

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان کامیل محمدی، در نشست مشترک شورای معاونین استان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی  ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اظهار داشت؛ ثبت نام دانش آموزان به عنوان مهمترین رکن پروژه مهر، زمینه ساز برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید می باشد.

وی با تاکید بر ثبت نام عادلانه، متوازن و آسان، گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول از هفته اول خرداد ماه شروع و سایر پایه ها بعد از اعلام نتایج امتحانات صورت می پذیرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان در ادامه اظهار داشت: نیازی به حضور اولیا دانش آموزان میان پایه جهت ثبت نام در مدارس نمی باشد و این دانش آموزان به صورت خودکار بعد از اعلام نتایج خرداد ماه در پایه بالاتر در همان آموزشگاه محل تحصیل ثبت نام خواهند شد.

 وی افزود: دریافت هرگونه وجه به جزء پول کتاب و بیمه حوادث در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع می باشد.

محمدی بر تلاش حداکثری مدیران جهت ثبت نام دانش آموزان بازمانده از تحصیل، حفظ تکریم ارباب رجوع، رعایت عدالت آموزشی و ثبت نام به موقع دانش آموزان ورودی(پایه اول، هفتم و دهم) تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha