همکاری سازمان همیاری شهرداری ها در برگزاری نمایشگاه اقتصاد زیارت مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در نشست هم اندیشی و هماهنگی نمایشگاه اقتصاد زیارت در مشهد بر حمایت و همکاری سازمان در برگزاری مطلوب این رویداد بزرگ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛  نشست هماهنگی نمایشگاه اقتصاد زیارت با حضور حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری، مدیرعامل سازمان همیاری، مدیر نمایشگاه بین المللی مشهد و جمعی از متولیان این حوزه در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.


محمد رضا تازیکی که با همراهی حمیدرضا نورانی مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های استان در این نشست شرکت کرده بود با تاکید بر حمایت از نمایشگاه اقتصاد زیارت در مشهد، افزود: با توجه به جاذبه های گردشگری و زیارتی ویژه به خصوص بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، برگزاری این رویداد بزرگ نمایشگاهی در استان از اهمیت زیادی برخوردار است که امیدواریم بتوانیم همکاری سازنده ای در این حوزه داشته باشیم.


وی با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در گردشگری زیارت، خاطر نشان کرد: باید در این حوزه با تدوین نقشه راه در راستای تحقق توسعه اقتصاد گردشگری استان تلاش شود و دراین راستا سازمان همیاری با تجربیات و پتانسیل های تخصصی خود می تواند نقش موثری را ایفا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha