ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی نایسر سنندج

استاندار کردستان در بازدیدی سه ساعته از نایسر، در جریان وضعیت خدمت‌رسانی به مردم این منطقه قرار گرفت و بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از  وضعیت پروژه های ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج،   ابتدا از مدرسه ۱۸ کلاسه که از محل اعتبارات بازآفرینی شهری ساخته می شود بازدید کرد.


زارعی کوشا ضمن تاکید بر تسریع در بهره برداری از این پروژه و دیگر پروژه های آموزشی نایسر، گفت: تامین فضای آموزشی استاندارد یکی از برنامه های ماست و امیدواریم که قبل آغاز سال تحصیلی این‌ پروژه ها به بهره برداری برسد.


استاندار کردستان در ادامه از وضعیت آسفالت معابر نایسر بازدید کرد و بر پیگیری نهضت آسفالت در نایسر و سایر نواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه در سنندج و سایر شهرهای استان تاکید کرد.
شهردار سنندج در خصوص نهضت آسفالت در معابر نایسر، بیان کرد: طرح نهضت آسفالت در نایسر و سایر مناطق حاشیه شهر سنندج آغاز شده و این مهم در فصل عمرانی با جدیت دنبال می شود.


بازدید از سرای محله نایسر دیگر برنامه استاندار کردستان و هیات همراه بود که بر اساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان این پروژه بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
احداث سه سالن سینمایی با ظرفیت بیش از ۱۵۰ صندلی از سوی حوزه هنری از مهمترین بخش های سرای محله نایسر است که با اعلام رییس حوزه هنری کردستان این سه سالن سینمایی تا دو ماه آینده افتتاح می شوند.


استاندار کردستان در جریان این بازدیدها در گفتگو با اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: مسئله ترافیک، احداث فضای فرهنگی و تفریحی، فضای سبز، اماکن آموزشی و اصلاح و بهسازی معابر از برنامه های جدی در نایسر و سایر محلات حاشیه در سنندج عنوان کرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نایسر، عنوان کرد: انتطار می‌رود که با برنامه ریزی مناسب و تلاش کلیه ادارات و سازمان های مسئول شاهد توسعه مناطق حاشیه در سراسر استان به ویژه سنندج باشیم.


در جریان این بازدید شماری از ساکنین نایسر مسائل و مشکلات خود در بخش های مختلف را با استاندار کردستان و سایر مدیران در میان گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha