۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سبزه میدان زنجان مورد نیاز است

شهردار زنجان گفت : برای تکمیل پروژه سبزه میدان حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه لازم است که امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این پروژه را به حد مطلوب برسانیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، علیرضا فیروزفر ظهر روز پنجشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه طی پیش بینی های صورت گرفته در هوای شهر زنجان که شاهد هوای گرمی خواهیم بود اظهار کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده از فروردین سالجاری برنامه ریزی ها  در  خصوص سم پاشی در سطح شهر صورت گرفته که از دیروز اقدامات سم پاشی آغاز شد و طی ۳ روز آینده سم پاشی  سطح شهر زنجان به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهرداری از محل اوراق مشارکت اقدام به اضافه کردن ناوگان حمل‌ونقل کرده بود اظهار کرد : بهره‌وری مینی‌بوس‌  بیشتر از اتوبوس‌ است و با طرح توجیهی انجام شده و طی قرار داد انجام شده  شهر زنجان در اولویت تحویل قرار دارد که در فاز اول ۱۰ مینی بوس تحویل شهرداری خواهد شد و در طول سال  به تدریج همه مینی‌بوس‌ها به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

شهردار زنجان با اشاره به جمع‌آوری ایستگاه‌های وسط  معابر  بیان کرد : بدون توجه به مطالعات جامع نمی‌توان در این بحث وارد شد که   تنها راه موجود چپ درب کردن اتوبوس‌ها است  که مجوزهای لازم اخذ شده است و  سه اتوبوس آماده شده است که تا پایان خردادماه  تمام مسیرهای دو خط  وسط  معابر خیابان جمع آوری شود .

فیروزفر با اشاره به اینکه ایجاد چمن جدید به صلاح نیست و البته حذف آن نیز ممکن نیست افزود: در ایجاد فضاهای جدید به سمت فضاهای غیر چمن خواهیم پرداخت که نمونه آن در تقاطع فخری زاده گلشهر است که این تقاطع  ۵ میلیارد هزینه شده است و آماده بهره برداری و افتتاح است.

فیروزفر با اشاره به آسفالت ریزی سطح شهر  گفت:  سعی شده آیت در کنار فعال شدن اکیپ های آسفالت شهرداری مناقصه‌ ای برگزار شد و پیمانکار اول از امشب کار آسفالت را شروع خواهد کرد و اولویت معابر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در اتوبان ۲۲ بهمن،  آسفالت ریزی های حجیم و  خیابان‌ امام و سعدی جنوبی بصورت سراسری پوشش کامل آسفالت انجام می‌شود خاطرنشان کرد: سایر مناطق نیز در اولویت که نیازمند روکش آسفالت هستند شناسایی که اولویت محل پرتردد شهر است.

این مسئول با اشاره اینکه بیشتر از ۵۰ درصد معابر دارای ایراد سطح شهر را پوشش خواهیم داد بیان کرد:  در پایان فصل کاری  مردم رضایت مندی از آسفالت شهر خواهند  داشت بطوری که  به اندازه پنج سال گذشته  آسفالت‌ریزی خواهیم داشت و منابع نیز در حال تامین است .

فیروزفر با اشاره به پروژه سبزه میدان خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه سبزه میدان حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه لازم است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به حد مطلوب برسانیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha