آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان صبح امروز با حضور معاون استاندار کرمان، امام جمعه سیرجان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن دارالقرآن این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان؛ در این مراسم, نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان ، با اشاره به فداکاری و نقش‌آفرینی مردم بویژه خانواده معظم شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام و ایستادگی برابر استکبار جهانی، تصریح کرد: مردم ولی نعمت‌ اند و مسوولان در هر رده و جایگاهی باید به فکر گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم باشند و باید کار آنها در هر اداره‌ای بدون امروز و فردا کردن، در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده سهراب بهاءالدینی فرماندار اسبق و آرزوی موفقیت برای علی یعقوبی سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، یادآور شد: انسان‌ در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشد؛ کار مسوولان بسیار سخت و سنگین است و باید از خداوند متعال بخواهیم ما را کمک کند و دستمان را بگیرد تا در پیشگاه باریتعالی سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سیرجان، در پاسخ به اخبار و شایعات اخیر مبنی بر دخالت امام جمعه در انتخاب فرماندار، خاطر نشان کرد: به فرمان رهبر معظم انقلاب، امام جمعه و نمایندگان مجلس حق دخالت در عزل و نصب مدیران را ندارند و این ذهنیت در افکار عمومی اشتباه است و بنده فقط حمایت از مسوولان را مانند همیشه انجام خواهم داد و هیچگونه دخالتی در انتصاب مدیران ندارم.

در ادامه این مراسم، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سهراب بهاءالدینی فرماندار سابق، گفت: بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم باید در دستور کار قرار گیرد و امیدوارم همانطور که با درایت و مدیریت شروع کردیم، از آب و هوا و زمین برای این شهر خلق ثروت شود.

شهباز حسن پور در ادامه، افزود: امروزه قوه مجریه، قوه قضائیه و مجلس که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس انقلابی است، هیچ بهانه‌ ای برای هیچ کس در راستای خدمت به مردم وجود ندارد و خدمت به مردم عین عبادت است؛ رئیس جمهور در شرایط کنونی کشور به گونه‌ای ابتکار عمل دارد که امان از هر کسی که کار نمی‌ کند بریده و با مشکلات مردم آشناست.

وی تصریح کرد: مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌ کنند و ما در جایی که کم کاری دولت را می‌ بینیم گلایه مندیم، چون سوگند یاد کردیم که حافظ منافع مردم باشیم و امروز برخی مشکلات موجود حاصل بی‌ تدبیری برخی وزرا است که در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌ رود که قبل از استیضاح وزیر توسط مجلس، رئیس جمهور فکری بیاندیشد و مشکل مردم جامعه را برطرف کند و وزرایی در تراز خدمت به مردم انتخاب کند؛ در انتخاب سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، مدتهاست برنامه‌ ریزی و فکر شده که تعدادی را به استاندار معرفی کردیم و پس از روزها بحث و تبادل نظر به انتخاب دکتر علی یعقوبی رسیدیم که حمایت همه‌ جانبه مسوولان استان و شهرستان از وی در خدمتگزاری به مردم انجام شد.

فرماندار اسبق سیرجان نیز با اشاره به سوابق کاری خود از سال ۶۸ بعنوان دهدار پاریز و سال‌ ها فعالیت در شهرستان سیرجان، گفت: طی تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، برای خود خطوط قرمز و برنامه‌ هایی تعریف کردم که یکی از مهمترین آن اعتقاد و التزام راسخ به اصل ولایت فقیه و ارزش‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

سهراب بهاءالدینی با اشاره به ۳۶ ماه حضور در جبهه‌ های دفاع مقدس، بیان کرد: بنده طی ماه‌ ها حضور در جبهه‌ های حق علیه باطل، شاهد فداکاری و ایثار همرزمان و دوستان خود بودم که چگونه برای بقای این مرز و بوم جانفشانی و از خودگذشتگی کردند و لذا بنده بر خود وظیفه دانستم که برای حفظ حرمت خون شهدا و تکریم خانواده آنها باید خدمت کنم.

وی همچنین یادآور شد: بنده طی تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان بدنبال حفظ آرامش و وحدت رویه در شهرستان و رفع مشکلات و گره‌گشایی برای مردم بودم و همیشه با حضور در میان مردم سعی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف جامعه داشتم.

فرماندار اسبق سیرجان در خصوص دیگر اقدامات و فعالیت‌ های خود، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت‌ های نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه سیرجان، استانداران سابق و فعلی و معاونین استانداری کرمان، ادامه داد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون هیچ گونه حواشی و تشکیل ستاد مقابله با کرونا با همکاری دانشکده علوم پزشکی، سپاه، بسیج و دیگر نهادها را می‌ توان از مهمترین اقدامات و عملکرد مثبت خود طی تصدی فرمانداری شهرستان سیرجان نام برد.

 سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از حضور مدیران و معاونین استانی و شهری بیان کرد: مسوولیت سنگینی به بنده محول شد و امیدوارم بتوانم از عهده‌ این مسوولیت خطیر و سنگین با همکاری مدیران در راستای خدمت به مردم سربلند بوده و خدمتگزار خوبی برای مردم شهرم باشم و به فرموده مقام معظم رهبری، مردم حلقه اتصال هستند و انشاالله بتوانم این ارتباط را حفظ کنم.

علی یعقوبی، گفت: مسائل زیادی وجود دارد که باید با همکاری و مساعدت استاندار و مدیران شهرستان سیرجان برطرف شود و امیدوارم بتوانم پاسخگوی مردم در تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان باشم.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان دیگر سخنران آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین که راه را برای نسل جوان باز کنیم و این اقتصاد امروز ما اقتصاد سوداگری است نه اقتصاد اسلامی، گفت: اگر امروز توسعه نامتوازن در استان دیده می‌ شود، و این مرهون جریان حاکمیت لیبرالی بوده که مشکل از سبک مدیریتی است امروز باید تفکر انقلابی حاکم شود و در مکتب حاج قاسم و در دکترین مکتب انقلابی است.

رحمان جلالی، افزود: جراحی اقتصادی امروز در حال حاضر برای اصلاح جریان اقتصادی اسلامی است و آشوبگران بدنبال منافع خود هستند؛ تفکر اسلامی و تفکر حاج قاسم سلیمانی امروز راه موفقیت کشور است.

وی راه دولت را پیشرفت همه‌ جانبه بر مبنای عدالت دانست و تصریح کرد: امروز پرچم خدمتگزاری در فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از شخصی به شخص دیگری منتقل شد؛ دولت حجت‌ الاسلام رئیسی دولت خدمت شبانه روزی و دلسوزانه به مردم است و شرایط کنونی و موفقیت آمیز فعلی و آرام سیرجان مرهون زحمات و تلاش‌های خستگی‌ ناپذیر سهراب بهاءالدینی است که آقای یعقوبی باید این راه را ادامه دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، یادآور شد: دکتر علی یعقوبی سرپرست جدید فرمانداری سیرجان از جنس مردم این شهر است که از درایت و علم بالایی برای اهداف توسعه و پیشرفت شهرستان سیرجان برخوردار است؛ باید به مردم گزارش دهد و نباید به مردم منت بگذاریم؛ چرا که در دولت آیت الله رئیسی این شعار است که ما نوکر و خادم مردم هستیم و باید با مردم در ارتباط باشیم.

رحمان جلالی با اشاره به انس و ارتباطا تنگاتنگ با مردم، اضافه کرد: سیرجان در حوزه سرمایه انسانی حرف زیادی برای گفتن دارد که با وجود نیروهای متخصص و متعهد، هر نیروی انسانی که گفتمان دولت آیت الله رئیسی را دارد باید حتما از او استفاده شود.

وی تصریح کرد: در حوزه زیرساختی این شهرستان که خاک این شهر بواسطه معادن ارزشمند از طلاست، باید شاهد پیشرفت باشیم.

آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha