لزوم به کار گیری ظرفتی های سازمان همیاری در جهت کمک به اجرای پروژه های کلان اقتصادی شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی این سازمان را به عنوان بازوی موثر و قوی برای شهرداری مشهد در اجرای پروژه های کلان اقتصادی و خدمات شهری دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ محمدرضا تازیکی در نشستی تخصصی با عبدالله ارجائی شهردار مشهد دیدار و در خصوص فعالیت های مشترک به ویژه کمک به عملیاتی کردن پروژه های کلان پایتخت معنوی ایران گفتگو کردند.


 وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: به عنوان یک بازوی موثر و قوی می توانیم در اجرای پروژه های کلان شهری و خدماتی در کنار شهرداری مشهد باشیم.


محمدرضا تازیکی ادامه داد: با توجه به رسالت های سازمان همواره فعالیت ها و خدمات گوناگونی از سوی سازمان همیاری در جهت کمک به مدیریت شهری مشهد انجام شده که با توسعه تعاملات میتوان از حداکثر ظرفیت های این نهاد و واحدهای تابعه آن برای تحقق هرچه مطلوب تر این امر استفاده کرد.


شهردار مشهد نیز در این نشست در خصوص استفاده از توانایی های سازمان همیاری شهرداری ها، بیان کرد: علاوه بر حوزه پشتیبانی و ارائه انواع خدمات، ظرفیت خوب این نهاد باید در اجرای پروژه های کلان اقتصادی به کمک شهرداری مشهد بیاید.


ارجائی افزود: وجه تمایز سازمان همیاری نسبت به سایر پیمانکاران، ظرفیت بالای این مجموعه در قبول پروژه های کلان اقتصاد محور در حوزه های مختلف است که می تواند در تحقق اهداف مدیریت شهری کلان شهر مشهد موثر باشد.


وی تصریح کرد: شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در حوزه های کلان، پروژه های خود مانند توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری مانند تامین اتوبوس، تاکسی های هیبریدی و قطار شهری را به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار کند.


گفتنی است، در این نشست که موسی الرضا حاجی بگلو عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در آن حضور داشت مقرر شد، در نشستی با معاونت اقتصادی شهرداری پروژه های کلان شهر مشهد به سازمان همیاری معرفی و این مجموعه با توجه به توانمندی های خود ضمن بررسی پروژه ها و اولویتهای مدیریت شهری مشهد نسبت به انعقاد قرارداد همکاری اقدام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha