سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی موفق مدیریت جهادی است

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان در دیدار فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با تاکید بر اینکه در دستگاه قضایی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود می دانیم، گفت: سردار سلیمانی الگوی موفق مدیریت جهادی در کشور برای همه نهادهای اجرایی، قضایی و مقننه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به اینکه تاکنون هر توفیقی حاصل شده از عنایات پروردگار و حاصل خون شهدا بوده است، گفت: اگرچه شهدا در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران در اطاعت از امامین انقلاب در خون خود غلطیدند و به شهادت رسیدند، اما عند ربهم یرزقون هستند.

وی خیرات زندگی سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی را بسیار بیشتر از روزهای عمر ایشان دانست و افزود: حاج قاسم پس از شهادت خود متولد شد و برای نسل های بعدی نیز همواره زنده خواهد بود و ان شاءالله در زمان ظهور امام زمان (عج) نیز سربازی و سرداری خواهد کرد؛ همانگونه که در این دوران نیز در مکتب ولایت سربازی و سرداری کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه مکتب سردار سلیمانی دنیا را زیر و رو خواهد کرد تصریح کرد: امروز رزمندگان و ایثارگران ولی نعمت جامعه هستند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رفتار، اعتقادات، ولایت مداری و ولایت پذیری یک الگو است و همه وظیفه داریم این الگو را نصب العین خود قرار دهیم، تصریح کرد: هر فردی که از نظر اندیشه و اعتقاد به سردار دلها نزدیک تر باشد، موفق تر خواهد بود و بدون شک سردار سلیمانی نیز از وجود امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری الگو گرفته بود و هر کس به این اندیشه ها نزدیک تر باشد موفق تر خواهد بود.

وی عدالت خواهی و عدالت محوری را از ویژگی های سردار سلیمانی ذکر کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی همواره حمایت عادلانه را مد نظر داشتند و کوچکترین شائبه هوای نفس در وجود ایشان وجود نداشته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، تصریح کرد: افکار و اندیشه های سردار سلیمانی بهترین راهبرد برای تعالی جامعه است و ما وظیفه داریم همانگونه که در زمان حیات سرباز ایشان بوده ایم، همچنان سرباز بوده و با انگیزه، خدمت مضاعفی برای پیشبرد اهداف وی دنبال کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha