آغاز بزرگترین نمایشگاه تخصصی ساختمان کشور از 25 خرداد ماه در مشهد

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع ساختمان معماری و عمران و صنایع سرمایشی و گرمایشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی درروزهای 25 تا 28 خرداد ماه در مشهد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ سید محمد اسماعیل فاطمی با بیان این خبر، اعلام کرد: با توجه به واگذاری مدیریت اجرایی نمایشگاه تخصصی ساختمان به سازمان همیاری برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مناسب این رویداد بزرگ نمایشگاهی در هفته پایانی خردادماه انجام شده که از فردا 25 خرداد ماه به میزبانی مشهد آغاز می شود.


وی با اشاره به استقبال شرکتهای معتبر حوزه ساختمانی از این فرصت مهم نمایشگاهی برای عرضه توانایی ها و دستاوردهای خود در بازار بزرگ شرق کشور، بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از 200 شرکت مطرح درحوزه معماری و عمران، صنایع سرمایشی و گرمایشی در فضایی به وسعت 11 هزار متر مربع توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.


فاطمی افزود: در این نمایشگاه توانمندی شرکت های داخلی در زمینه های کاشی و سرامیک، درب و پنجره، آسانبر و پله برقی، سازه ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی، شیرآلات، معماری و دکوراسیون داخلی، آجرنما، یراق آلات، لوله و اتصالات، چینی آلات بهداشتی، صنایع سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی های نوین ساختمانی ارائه خواهدشد.


وی با تاکید به تاثیر بسزای رونق صنعت ساختمان در گردش کار و اقتصاد کشور ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دست اندرکاران این حوزه ایجاد می کند تا علاوه بر ایجاد تعامل و تبادل دانش و اطلاعات، خدمات، محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به مخاطبان عرضه کنند.


فاطمی با اشاره به دعوت از  صاحب نظران و اساتید دانشگاه و مدیران و مسئولان کشوری در این نمایشگاه، گفت: حضور شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی از قبیل طراحان، معماران، تولید کنندگان کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، درب و پنجره، آسانسور، تاسیسات مصالح ساختمانی و صنایع وابسته ساختمانی در این رویداد، فرصت مناسبی برای دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری، به ویژه شهرداران استان فراهم می کند، تا با فعالان این عرصه از نزدیک آشنا شوند و در جهت بهره گیری از آنها در پروژه های خود برنامه ریزی کنند.


گفتنی است، بر اساس تدابیر اندیشیده شده ضمن رعایت کلیه پروتکلها و دستورالعمل های بهداشتی این نمایشگاه به مدت 4 روز از ساعت16 تا 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران تخصصی حوزه صنعت ساختمان و عموم مردم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha