اصناف کشور سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف کشور جزء سربازان و در خط اول جبهه اقتصادی هستند، گفت: ما به عنوان مجلس شورای اسلامی حمایت‌های لازم را از آنها از جمله اصناف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی خواهیم داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،  دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، اول تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی اصناف به همه اصناف عزیز کشور، گفت: به ویژه از شهدای اصناف کشور به خصوص در دوران دفاع مقدس که انصافا خوش درخشیدند و پشتیبانی های بسیار خوبی در زمینه های مختلف داشتند، یاد می کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز نیز اصناف با بیش از 3 میلیون کارآفرین و سرمایه گذار و بیش از 9 میلیون نفر اشتغال در کشور، جزء سربازان و در خط اول جبهه اقتصادی هستند که برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم و ما نیز به عنوان مجلس شورای اسلامی حمایت های لازم را از آنها از جمله اصناف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: این سازمان در سال 1360 به فرمان حضرت امام(ره) شکل گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جا دارد امروز از مداح اهل بیت(ع) جناب آقای کریمخانی یاد کرده و وفات این مداح که از مداحان مخلص اهل بیت(ع) بود را تسلیت و تعزیت بگوییم، خاطرنشان کرد: ابیات ماندگار وی در ارتباط با حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، همواره در ذهن و یادگار و به عنوان یک اثر خوب هنری و مذهبی خواهد ماند که وفات ایشان را به خانواده، همشهری ها و همه مداحان و محبین اهل بیت(ع) عرض تسلیت و تعزیت دارم./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha