نقش وزارت بهداشت در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا غیر قابل انکار و تردید است

مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف با بیان اینکه نقش وزارت بهداشت در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا غیر قابل انکار و تردید است، گفت: پزشکان و پرستاران و همه دست اندرکاران کادر درمان از جان مایه گذاشتند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،بیژن مقدم مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف  با اشاره به عملکرد وزرات بهداشت در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مقابله موفق با اپیدمی کرونا که با محوریت وزارت بهداشت و مجموعه پزشکی، پرستاری و همکاری مردم به نتیجه رسید یکی از موفقترین عملکردها در حوزه بهداشتی کشور محسوب می‌شود. 
وی افزود: در طول یکسال و نیمی که از شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران می‌گذرد، علی رغم همه فشارهای بیرونی با اتکا و توجه به تولیدات داخلی موفقیت چشمگیری حادث شد. 
مقدم خاطرنشان کرد: نقش وزارت بهداشت در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا غیر قابل انکار و تردید است و پزشکان و پرستاران و همه دست اندرکاران کادر درمان از جان مایه گذاشتند و شهدایی را در این راه تقویم ملت ایران کردند. 
مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف پیشنهاد کرد: یافته‌ای علمی و تجربیات ناشی از مبارزه با کرونا مکتوب و از سوی وزارت بهداشت تبدیل به کتاب شود تا در صورت همه‌ گیر شدن این نوع ویروسهای با آمادگی بهتر و بیشتری با آن مقابله شود.
دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد و برای سومین بار روز یکشنبه 29 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha