خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد چرا که به دین و فرهنگ ضربه می زند، گفت: باید بر روی مبارزه با مواد مخدر اقدامی جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر، بیان کرد: خانواده‌ها و آموزش و پرورش باید به موضوع مبارزه با مواد مخدر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: نباید در مبارزه با مواد مخدر به دیگران و غربی‌ها تکیه کنیم چرا که پولش را به جیب می‌زنند و زمینه برای مصرف مواد صنعتی هم فراهم می‌کنند.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید در خصوص مواد مخدر، ماهیت دشمن نشان داده شود، اظهار کرد: همچنین حساسیت به مواد مخدر باید از خانه‌ها و مدارس ایجاد شود.

وی اظهار کرد: خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد چرا که مواد مخدر به دین، فرهنگ و جامعه ضربه می‌زند و همه چیز اعم از غیرت، دین و وطن پرستی و خداپرستی و مال و جان را از انسان می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هیچکس و هیچ ملتی نتوانسته است مانع غربی‌ها شود و جمهوری اسلامی سر راه این یاغی‌ها را گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مانع اجرای نقشه‌های دشمن است، گفت: امروز عدالت خواهی جایگاه انقلاب اسلامی به گونه‌ای بوده که مردم کشورهای غربی هم از شعارهای جمهوری اسلامی می‌گویند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه وقتی که حقوق بشر آمریکایی و غربی را نگاه می‌کنیم یک زاویه آن مواد مخدر است، افزود: استعمار با نفوذ به کشورهای مسلمان، برای از بین بردن جامعه اسلامی دام‌های مختلفی مانند دخانیات، منکرات و مخدرات پهن کرده است.

وی با بیان اینکه باید جامعه را نسبت به همه منویات پلید دشمن به ویژه مواد مخدر حساس کنیم، گفت: کار دشمن و غربی‌ها ایجاد فساد بوده که نیاز است در این زمینه طرحی راه اندازی شود.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید بر روی مبارزه با مواد مخدر اقدامی جدی صورت گیرد، ادامه داد: دشمن به دنبال ترویج انواع فساد در جامعه بوده و کسی که در دام مواد مخدر بیافتد دیگر نمی‌تواند با دشمن بجنگد چرا که غیرت و دین خود را از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha