شهرداری سنندج نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک را کسب کرد

مدیر درآمد شهرداری سنندج گفت: شهرداری سنندج نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، هیوا مظفری کرد، اظهار کرد: شهرداری سنندج نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است.


مدیردرآمد شهرداری سنندج تصریح کرد: تایید کسب و کار اینترنتی توسط یک موسسه و مرکز ثالث بیشترین تاثیر را در مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کار اینترنتی را دارد.
مظفری کرد گفت: در این حالت کاربران احساس امنیت بیشتری از محفوظ ماندن اطلاعات خود دارند و اگر ازاطلاعات شخصی وی سو استفاده شود می تواند برای شکایت از کسب و کار اینترنتی متخلف به مراجع قانونی مراجعه کنند.


وی خاطرنشان کرد: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیرساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را در کشور ما بر عهده دارد.


مدیردرآمد شهرداری سنندج تصریح کرد: سامانه ایمن پس از اخذ مدارک لازم از شرکت ها، فروشگاه های آنلاین به آنها نماد اعطا می نماید و شرکت ها را ملزم می نماید در صورت شکایت کاربران؛ به درخواست آنها رسیدگی نماید
وی افزود: از مهمترین مزایای این می توان به جلوگیری از فاش شدن اطلاعات شخصی، حصول اطمینان از برگشت کالا یا محصول خریداری شده، گارانتی محصول و خدمت محصول خریدار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha