باز کردن گره‌ پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مدیریت شهری

شهردار زنجان گفت : باز کردن گره‌ پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)‌زنجان، علیرضا فیروزفر در آئین افتتاح دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه  اولویت مجموعه مدیریت شهری باز کردن گره‌ پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است اظهار کرد: نخستین کار در این بخش دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) بود که تحقق یافت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اخذ تاییدیه شورای ترافیک در ارتباط با ایمنی پل، تردد از این بخش پل امکان‌پذیر شده است.

شهردار زنجان بازگشایی معبر پادگان را دیگر اولویت شهرداری زنجان  عنوان کرد و افزود : کار آسفالت این معبر ۱۰ تا ۱۵ روز طول می‌کشد و زیاد زمانبر نیست، اما باید مباحث امنیتی مورد نظر ارتش نیز تأمین شود.

فیروزفر ازجمله  مباحث امنیتی  را نصب دوربین در سراسر مسیر عنوان کرد و گفت : با احتساب این موضوع در دو ماه آینده پروژه پادگان نیز افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه مهم دیگر شهر زنجان بیان کرد: پروژه سبزه‌میدان از اولویت‌های مجموعه شهری است که گره‌های ساخت این پروژه در ارتباط با تأمین منابع مالی انجام شده و نکات فنی نیز کارشناسی شده است.

شهردار زنجان  ضمن ابراز امیدواری و نگاه مثبت استاندار در ارتباط با اتمام پروژه سبزه‌میدان گفت : امیدواریم هرچه سریعتر شاهد تکمیل این پروژه نیز در شهر زنجان باشیم .

فیروزفر در پایان با اشاره به  برنامه‌های شهرداری  زنجان در بازه زمانی عید قربان تا غدیر بیان کرد : در این ایام چند پروژه شهری در حوزه های مختلف نیز افتتاح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha