به کار دانشی و بینشی در حوزه نماز نیاز داریم

با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور جلسه ای با دبیران اقامه نماز ادارات کل خراسان رضوی در سالن اجتماعات هتل نماز مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ابتدا این نشست گزارشی از اهم فعالیت های ستاد اقامه نماز استان را بازگو و از تلاش و همکاری دبیران نماز دستگاه های اجرایی تشکر کرد.

وی یادآور شد: ستاد اقامه نماز خراسان رضوی آمادگی همکاری و اجرای بعضی از فعالیت های کشوری را دارد.

در ادامه این نشست سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید برای چهار گروه برنامه ریزی داشته باشیم؛ مدیران، پرسنل، کارمندان و خانواده آنان و مخاطبین کاری برنامه ریزی دانشی و انگیزشی داشته باشیم.

سید احمد زرهانی افزود: برنامه های کوتاه مدت منجر به افزایش دانش، برنامه های میان مدت باعث ایجاد بینش و برنامه هایی که به زیبایی استمرار پیدا کند باعث تغییر رفتار می شود پس باید به این موارد توجه و بدانیم به دانش، بینش و تغییر رفتار نیازمندیم.

وی اظهار کرد: در کنار این امورات باید یکسری اقدامات دیگری را هم انجام داد از قبیل تشکیل اتاق فکر، بومی سازی برنامه های کشوری براساس شرایط و اقتضائات استانی و منطقه ای زیرا تفاهم نامه ی کشوری جهت برنامه و کارها را مشخص کرده ولی برنامه ها باید براساس نیاز و شناخت منطقه باشد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری دیگر سازمان ها در حال تدوین سندی در حوزه نماز و همچنین سامانه ی سجاده که عملکرد سالیانه ارزیابی می شود در حال بازبینی است که امیداست برخی از خواسته ها و مشکلات برطرف گردد.

در این جلسه تعدادی از دبیران سازمان ها در حوزه های مختلف سوالاتی را مطرح نموده اند که از سوی قائم مقام ستاد اقامه کشور و مدیر ستاد استان پاسخ داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha