چرخ گوشت، انگشتان دختر بچه ٢ ساله کرمانی را بلعید

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از بلعیده شدن انگشتان دست دختر بچه دو ساله کرمانی در دستگاه چرخ‌ گوشت طی حادثه ای دلخراش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: طی تماسی از بخش اورژانس بیمارستان مهرگان در ساعت ٢١:٢٠ دقیقه پنجم تیرماه  با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی حادثه دلخراش گیر کردن دست دختر بچه در چرخ گوشت بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره  ١ سازمان آتش نشانی به بیمارستان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این دختر بچه که به شدت از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود، چهار انگشت دست راست آن کاملا آسیب دیده است، که پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله از آتش نشانان درخواست کمک کرده بودند.

سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان در ادامه تصریح کرد: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان مهرگان تحت نظارت پزشکان متخصص، در عملیاتی حساس که حدود دو ساعت بطول انجامید، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده های این وسیله خارج کردند.

بابایی بی احتیاطی در استفاده از چرخ گوشت را علت بروز این حادثه دلخراش دانست و خاطر نشان کرد: پس از پایان عملیات دختر بچه برای انجام اقدامات درمانی تحویل پزشکان متخصص این بیمارستان مهرگان شهر کرمان  شد.

وی به والدین توصیه کرد: هرگز در حضور کودکان از چرخ گوشت استفاده نکنند و دقت نمایند پس از استفاده از چرخ گوشت دوشاخه برق آن از پریز نیز جدا شود و به یاد داشته باشید کودکان کنجکاو هستند و از خطرات محیط پیرامون خود بی اطلاع هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha