سرقت کابل های برق و مخابرات مردم را با مشکل مواجه کرده است

نماینده مردم رامیان در مجلس در تذکری از مسئولان درخواست کرد موضوع سرقت سیم های برق و مخابرات در استان را پیگیری کنند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،   غلامعلی کوهساری  در نشست علنی امروز (سه شنبه، 7 تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تحقیق و تفحص از شستا، گفت: شرکت شستان علیرغم اینکه در سال 97 حدود 57 هزار میلیارد تومان سرمایه و درآمد سالانه آن 32 هزار میلیارد تومان بوده؛ یک ریال آن را در استان گلستان سرمایه گذاری نکرده است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی علیرغم وعده ها برای ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی و مرکز رفاهی آزادشهر و تجهیز درمانگاه رودبار هنوز کاری صورت نداده است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با تاکید بر بند 14 اصل سوم قانون اساسی، خاطرنشان کرد: موضوع سرقت سیم های برق و مخابرات و لوازم پمپ آب چاه های کشاورزی مطرح است، همچنین آزادی افراد زندانی که زیر 20 میلیون سرقت کرده اند نیز ایجاد شده است. این موضوع مشکلاتی را برای مراکز قضایی، نیروی انتظامی، مردم و کشاورزان ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: موضوع آزادی زندانیان به جای خود، موضوعی که نمی خواهیم زندان ها را پر کنیم به جای خود اما امنیت و حقوق قضائی افراد باید حفظ شود. دزدی کابل مخابراتی وقتی اتفاق می افتد هزاران خانوار را خصوصا در موضوع اینترنت با مشکل مواجه می کند. همچنین دزدی و سرقت کابل برق برای مردم در شهرها و روستاها مشکلاتی را به وجود می آورد، تقاضا می کنم به این موضوع رسیدگی شود./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha