سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه منصوب شد

استاندار تهران در حکمی محمد حیدری منش را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه منصوب کرد.

به گزارش  خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، محسن منصوری در حکمی سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه را منصوب کرد؛ متن حکم به این شرح است: 
برادر گرامی جناب آقای محمد حیدری منش
سلام علیکم 
با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه" منصوب می شوید. 
انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" و مفاد "عهدنامه مدیران دولت مردمی" با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند "عدالت و پیشرفت" و "رفع فقر و تبعیض" کوشا باشید. 
تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه های مردمی، توسعه عادلانه زیر ساخت های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل، ارتقای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است. 
امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید. 
گفتنی‌ است حیدری منش دانشجوی دکترای مدیریت متولد ۱۳۶۷ مسئولیت هایی همچون فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه، ناظر علمی پروژه های مطالعات نظری، عضو ستاد نماز جمعه شهرستان فیروزکوه، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور فیروزکوه، مشاور شهردار فیروزکوه و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه را در کارنامه خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha