حقوق بشر برای آمریکا دکانی جهت برنامه‌ریزی علیه ملت‌های جهان است

سعید صادق لو آمریکا را سلطان پارادوکس در جهان توصیف کرد و افزود: حقوق بشر برای آمریکایی‌ها تبدیل به یک دکان شده است تا به‌وسیله آن علیه ملت‌ها و کشورهای مظلوم دنیا برنامه‌ریزی کرده و منافع خودشان را از قبل آن تأمین کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،سعید صادق لو استعمارگری آمریکا و نقض حقوق بشر توسط این کشور را یک مسئله دور و دراز دانست و گفت: از ابتدای انقلاب و در دهه 60 گروهک‌های تروریستی زیادی در ایران شکل گرفتند که وابستگی همه آن‌ها به آمریکا و غرب اثبات شده است. تک‌تک آن حوادث، گواه مظلومیت ملت ایران است.

وی از حرکت جهان به سمت چندقطبی گفت و بیان کرد: جمعیت آمریکا بیش از 300 میلیون نفر است و مدیریت‌کردن این تعداد جمعیت از عهده آمریکایی‌ها خارج است. آمریکایی‌ها عادت دارند دولت‌ها و کشورهای مظلوم را به دلیل منافع خود در قالب حقوق بشر مورد تحریم و ظلم قرار دهند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به کارنامه سیاه آمریکا در حقوق بشر در حوزه داخلی و خارجی اظهار کرد: یکی از موارد نقض حقوق بشر در آمریکا آزادی حمل سلاح است زیرا این قانون نقض حق حیات شهروندان محسوب می‌شود. در این زمینه نیز شاهد تبعیض نژادی بین سفید پوستان و سیاه‌پوستان هستیم؛ 82 درصد از کشتارهایی که با سلاح گرم در آمریکا صورت می‌گیرد سیاه‌پوست هستند.

وی آمریکا را سلطان پارادوکس در جهان توصیف کرد و افزود: حقوق بشر برای آمریکایی‌ها تبدیل به یک دکان شده است تا به‌وسیله آن علیه ملت‌ها و کشورهای مظلوم دنیا برنامه‌ریزی کرده و منافع خودشان را از قبل آن تأمین کنند.

صادق لو با تصریح بر اینکه امروز بشر بیش از هر زمان دیگری نیازمند منجی است، عنوان کرد: امروز به‌خوبی درک می‌کنیم که با ظهور منجی هر چه زودتر از شر این منحوسان جهان خلاص بشویم.

این کارشناس مسائل بین‌الملل به حقوق بشر اسلامی اشاره و بیان کرد: کشورهای اسلامی باید مانند کشورهای غربی که سازمان‌هایی را به اسم حقوق بشر ایجاد کردند، سازمان‌های بین‌المللی در تقابل با سازمان‌های بین‌المللی آن‌ها به وجود بیاوریم. البته آن‌ها با کمک رسانه‌های خود پروپاگاندای عظیمی دارند و به همین جهت باید کارهای رسانه‌ای عظیمی هم انجام دهیم.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید سلیمانی اظهار کرد: می‌توانیم از این حادثه تلخ بهره‌برداری‌های مناسبی برای امت اسلامی داشته باشیم و مظلومیت ملت‌های اسلامی را برای جهانیان به‌خوبی بیان کنیم. برای این کار می‌توانیم شبکه‌های بین‌المللی که در اختیار داریم را گسترش دهیم و زبان‌های زنده دیگری را به آن‌ها اضافه کنیم تا واقعیت‌های حقوق بشر آمریکایی را بیان کنیم.

منبع:رادیو گفتگو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha