جانشین فرمانده لشکر ۴١ ثارالله استان کرمان منصوب شد

صبح امروز شنبه ۱۱ تیر ماه مراسم معارفه جانشین فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار معروفی در این مراسم گفت: لشکر پیروز ثارالله چه در دوران دفاع مقدس به فرماندهی سردار شهید سلیمانی و چه پس از آن در تامین امنیت شرق کشور شجاعانه افتخار آفریده است و همچنان در این مسیر، ماموریت‌ های خود را به خوبی انجام می دهد.

سرهنگ محمد رضا مهدی زاده جانشین جدید فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله هم در این مراسم با آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، کرد: ان شاءالله با کار جهادی و توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها , لشکر ۴۱ ثارالله که افتخارش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، همچون گذشته یک لشکر بلند آوازه و مقتدر بماند.

جانشین فرمانده لشکر ۴١ ثارالله استان کرمان منصوب شد

وی در پایان با اشاره به ماموریت های این لشکر افزود: با درایت و جدیت فرماندهی لشکر بیشتر از پیش در جهت تامین امنیت منطقه تلاش خواهیم کرد و همه این اقدامات، فعالیت ها، رزمایش ها و ماموریت مرزبانی در منطقه جنوب شرق تمرینی است تا آن شاءالله لشکر ۴۱ ثارالله بتواند در مأموریت های خطیر و بزرگ پیروز میدان باشد.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار محمدرضا مهدی زاده به عنوان جانشین فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله معرفی و حکم انتصاب ایشان که از طرف فرمانده کل سپاه صادر شده بود قرائت و به ایشان ابلاغ گردید. 

سرهنگ مهدی زاده اهل شهرستان ریگان پیش از این در سمت‌ های فرمانده محور یکم سیدالشهدا در شهرستان بم و فرمانده گردان پیاده مشغول به خدمت بوده است.

جانشین فرمانده لشکر ۴١ ثارالله استان کرمان منصوب شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha