رفسنجان، میزبان پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با حضور ۸۰ هنرمند از ۱۴ کشور و استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ایمان محمدآبادی گفت: بنا به در خواست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رفسنجان از اداره کل فرهنگ و ارشاد کشور، با توجه به ظرفیت های موجود در این شهرستان، میزبانی جشنوارهستاره های صحنه به همراه استقرار دبیرخانه دائمی آن مورد موافقت مدیر کل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه ستاره های صحنه به عنوان صاحب امتیاز این جشنواره قرار گرفت.

وی افزود: جشنواره بین المللی ستاره های صحنه هر ساله با حمایت نهادها و دستگاه‌ های مربوطه در شهرستان رفسنجان از جمله شهرداری، دانشگاه ولیعصر، دفتر نماینده رفسنجان و انار در مجلس، روابط عمومی  و باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در این شهرستان برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با اشاره به متفاوت بودن پنجمین دوره جشنواره نسبت به ادوار گذشته جشنواره، تصریح کرد: در جشنواره امسال برای اولین بار تمام ۳۱ استان کشور حضور دارند و همچنین نمایندگانی از ۱۳ کشور جهان هم در این جشنواره هستند، که با کشور ایران در مجموع ۱۴ کشور در پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه حضور خواهند داشت.

محمدآبادی به حضور ۶۷ شرکت کننده داخلی و ۱۳ شرکت کننده خارجی که مجموعا ۸۰ شرکت کننده راه یافته به مرحله نهایی جشنواره هستند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این جشنواره  در چهار بخش مجریان صحنه، استندآپ کمدی، تقلید صدا و خوانندگان صحنه برگزار می شود، که بخش مجریان صحنه علاوه بر بخش اصلی رقابتی، در بخش ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی هم شاهد رقابت مجریان با محوریت موضوع مقاومت خواهد بود و یک نفر به عنوان برگزیده بخش ویژه شهید سلیمانی انتخاب خواهد شد.

وی یادآور شد: در سه بخش دیگر یعنی استندآپ کمدی، تقلید صدا و خوانندگان صحنه، هنرمندان علاوه بر سالن اصلی بخش رقابتی در دو سالن مجزای دیگر در شهرهای رفسنجان و سرچشمه برای مردم اجرای عمومی خواهند داشت که با رای مردمی در بخش برگزیده مردمی در کنار مقام های اول، دوم و سوم بخش رقابتی، شاهد برگزیده  مردمی نیز خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ این جشنواره در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه در محل دانشگاه ولی عصر رفسنجان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha