رسیدگی و رفع محرومیت در همه مناطق کرمان را دنبال می‌ کنیم

استاندار کرمان در سفر امروز خود به شهرستان بم و در حاشیه بازدید از کارخانه‌ های خودروسازی ارگ جدید، گفت: هر کجا که محرومیتی وجود دارد، رسیدگی و رفع آنها را پیگیری می‌ کنیم و هیچ تفاوتی در مناطق وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: تلاش مجموعه خودروسازی ارگ جدید در بخش خودکفایی و افزایش ضریب تولید داخلی بعضی از خودروها قابل تقدیر است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر راه‌ اندازی ادارات کل در شرق استان، گفت: تقویت بعضی از بخش‌ های اداری از جمله صنعت، بهزیستی و گردشگری ضرورت دارد و این مسئله را در قالب‌ های مختلف به شکل افزایش اختیارات یا اشکال دیگر پیگیری می‌ کنیم.


استاندار کرمان گفت: محرومیت در همه مناطق استان از شرق و جنوب وجود دارد و در سفر به شهرستان‌ های مختلف از نزدیک در جریان مشکلات و محرومیت‌ ها قرار گرفتم.


فداکار افزود: هر کجا که محرومیتی وجود دارد، باید رسیدگی و رفع آنها را پیگیری کنیم و هیچ تفاوتی در مناطق وجود ندارد.


وی در خصوص تعیین و تکلیف بخشداران نیز تصریح کرد: این موضوع در حال پیگیری است و به زودی جابجایی‌ هایی که لازم است، انجام می‌ شود.

شایان ذکر است؛ در این بازدید که نماینده مردم شرق استان در مجلس، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسؤلان شهرستانی نیز حضور داشتند از شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو، خطوط ماشین‌ کاری قطعات گیربکس، واحد تولیدی قطعات بدنه خودرو، واحد مونتاژ موتور و گیربکس بازدید به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha