تیم پزشکی هلال‌احمر ایران بهترین هیات پزشکی در حج امسال است

نماینده وزارت بهداشت و درمان کشور عربستان سعودی در بازدید از مراکز درمانی کشورهای مسلمان در صحرای عرفات گفت: هلال‌احمر ایران بهترین کیفیت طراحی و آماده سازی بیمارستان و مراکز درمانی را در میان کشورهای حاضر در صحرای عرفات دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ نماینده حج و زیارت و مسئولان وزارت بهداشت و هلال احمر عربستان، از خدمات هیات پزشکی کشورمان و تجهیزات درمانی هلال احمر مستقر در صحرای عرفات، تقدیر کردند.

نماینده وزارت بهداشت عربستان در این بازدید گفت: در بازدید از مراکز درمانی و پزشکی کشورهای حاضر در صحرای عرفات، هلال‌احمر ایران و تیم هیات پزشکی ایران، بهترین کیفیت طراحی و آماده سازی بیمارستان و مراکز درمانی را داراست.

تیم پزشکی هلال‌احمر ایران بهترین هیات پزشکی در حج امسال است

دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز عصر امروز از مرکز بهداشتی - درمانی کشور سعودی بازدید و با مسئولان این مرکز برای دریافت خدمات بیشتر و ارائه به زائران ایرانی مذاکره کرد.

کولیوند گفت: هلال‌احمر ایران علاوه بر استقرار درمانگاه‌ها، یک بیمارستان صحرایی را نیز جهت ارائه خدمات پزشکی بیشتر به حجاج در عرفات مستقر کرده و تمام توان خود را برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی به کار خواهد بست تا زائران با کمترین مشکل بتوانند، مناسک حج را به جا آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha