ذخایر کالاهای اساسی کشور در عالی‌ترین سطح قرار دارد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه ذخایر کالاهای اساسی کشور در عالی‌ترین سطح قرار دارد و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد، گفت: انواع کالاهای اساسی به حداکثر میزان ممکن در انبارها، سیلوها و مخازن کشور ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، سید سعید راد معاون وزیر و مدیرعامل مادر تخصصی شرکت بازرگانی دولتی ایران، با تأکید بر این که تمامی مراکز ذخیره‌سازی کشور مملو از کالاهای اساسی هستند، افزود: محصولات اساسی مورد نیاز مردم به میزان مورد اطمینان در مراکز مختلف در اقصی نقاط کشور نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به این که اظهارنظرهای غیرکارشناسی و بعضاً سیاسی در زمینه کمبود ذخایر اساسی به نگرانی مردم دامن می‌زند، اظهار کرد: برای تأمین امنیت غذایی با تمام توان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم برخی افراد با اظهارات نادرست خود به امنیت روانی جامعه آسیب نزنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه علاوه بر خرید تضمینی نزدیک به ۵ میلیون تن گندم از کشاورزان، نسبت به واردات صدها هزار تن گندم نیز اقدام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: همان طور که در زمینه ذخیره‌سازی گندم در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم، در مورد سایر کالاهای اساسی نیز از شرایط ایده‌آل برخورداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha