جمعیت هلال احمر از بازوان توانمند دولت در همه عرصه هاست

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در جریان بازدید از مراکز درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان که با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، نماینده ولی فقیه و رئیس و پرسنل جمعیت هلال احمر سیرجان برگزار شد، هلال احمر را از بازوان فعال و مهم دولت در همه عرصه ها خواند و به عضویت افتخاری هلال احمر درآمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی‌ یعقوبی پور در حاشیه این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات رئیس، پرسنل‌ و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان، ‌این‌ جمعیت را از بازوان مهم‌ و فعال‌ دولت‌ در همه‌ عرصه‌ ها خواند.

وی یادآور شد:در رابطه با رفع‌ مشکلات‌ عمرانی‌ این‌ جمعیت تمام تلاش خود را به‌ کار خواهیم بست‌ و از هیچ‌ کوششی در رفع این مشکلات دریغ نخواهیم کرد. 

شایان ذکر است؛ در خاتمه بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با هیئت همراه از پایگاه های امداد بین جاده ای، انبار و مرکز پشتیبانی، درمانگاه و داروخانه جمعیت هلال احمر سیرجان، علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در پایگاه امداد جاده ای چاه قلعه در کنار امداد گران این پایگاه لباس داوطلبی جمعیت هلال احمر را پوشیده و رسما به عضویت جمعیت هلال احمر پیوست.

جمعیت هلال احمر از بازوان توانمند دولت در همه عرصه هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha