نقش پررنگ خدمات فیزیوتراپی در افزایش کیفیت زندگی مردم

دکتر علیرضا زالی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دوم مرداد ماه و روز فیزیوتراپی، جایگاه این رشته در نظام سلامت را برای ارایه خدمات توانبخشی و افزایش کیفیت زندگی مردم بسیار پررنگ و کلیدی توصیف کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت ، متن پیام رییس دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی به شرح زیر است:

"دوم مردادماه، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاشگران جامعه فیزیوتراپی که نقش پررنگ و کلیدی در زنجیره سلامت ایفا می‌کنند.

امروزه با ارایه فعالیت‌های نوین و اثربخش دانش‌آموختگان این رشته در حوزه توانبخشی نقش این رشته بیش از گذشته در نظام سلامت مورد توجه واقع شده است.

امروز که بیش از هر زمان با تغییر سبک زندگی عموم مردم، فعالیت‌های نوین و روش‌های درمانی اثربخش فیزیوتراپی برای افزایش کیفیت زندگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به خود می‌بالد که در تعلیم کارشناسان رشته فیزیوتراپی نیز یکی از برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به شمار می‌رود.

ضمن تبریک این روز به همه فعالان این حوزه به ویژه دانش آموختگان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از تلاش‌های بی‌بدیل این همکاران که در روزهای نفس‌گیر مبارزه با کرونا نیز دوشادوش سایر اعضای خانواده بهداشت و درمان لحظه‌ای از خدمت به همنوعان دریغ نورزیدند قدردانی کرده و از خداوند منان برای یکایک آنان بهروزی و توفیق روز افزون را خواستارم.

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha