راه‌اندازی خط ویژه دریایی بوشهر به قطر با کشتی‌های مجهز و استاندارد

استاندار بوشهر از راه‌اندازی خط ویژه دریایی بوشهر به قطر با کشتی‌های مجهز و استاندارد خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، احمد محمدی زاده در نشست با مسئولان استان با اشاره به اهمیت مبادلات تجاری بین بوشهر با قطر اظهار داشت: جام جهانی قطر یک رویداد مهم در سطح بین‌الملل است و برای ایران و بویژه استان بوشهر نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: جلسات متعدد و ارزشمندی با تجار و بازرگانان قطر و رایزن اقتصادی ایران در این کشور داشته‌ایم و بحمدالله نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: صادرات مواد غذایی به ویژه گوشت و مرغ و میوه و صادرات کالاهای بهداشتی برای ایام جام جهانی قطر در دستور کار استان است و حجم و ارزش صادرات از بوشهر به قطر رشد چشمگیری خواهد داشت.

محمدی زاده اضافه کرد: در بحث گردشگری نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

وی از راه‌اندازی خط ویژه دریایی بوشهر قطر با کشتی‌های مجهز و استاندارد خبر داد و گفت: این خط به منظور حمایت از گردشگری و انتقال مسافر به قطر انجام می‌شود.

​استاندار بوشهر ابراز داشت: برنامه ریزی کرده‌ایم که بعد از جام جهانی نیز روند صادرات از بوشهر به قطر تداوم یابد تا مشاغل به صورت پایدار بماند و توسعه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha