احصاء مسائل‌ و مشکلات تولید کنندگان در حوزه تامین اجتماعی

استاندار کرمان در نشست شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی استان با موضوع بررسی مشکلات تأمین اجتماعی عنوان کرد: مسائل و مشکلات تولید کنندگان در حوزه تامین اجتماعی احصاء و در قالب بسته‌ های پیشنهادی برای حل موضوع در سطح ملی پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به مشکلات مطرح شده، عنوان کرد: برخی از مسائل و مشکلاتی که مطرح می‌ شود، باید از طریق ملی برای حل آنها پیگیری صورت گیرد.


وی با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی در استاندستورالعمل‌های ابلاغی را اجرایی می‌ کند و در قبال آنها باید پاسخگو باشد، گفت: مسائل و مشکلات احصاء شده در قالب بسته‌ های پیشنهادی باید از طریق اتاق بازرگانی، سازمان تامین اجتماعی و مجلس شورای اسلامی و دولت در سطح ملی مطرح و پیگیری شوند.


استاندار کرمان، تامین مالی در تعامل صنعت و دانشگاه را مسئله مهمی دانست و گفت: این ظرفیت باید دیده شود.


 رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در این جلسه از پایش فضای کسب و کار استان به صورت فصلی و براساس ۲۸ شاخص خبر داد و افزود: پلتفرم‌ هایی برای تسهیل روند صدور مجوزها توسط اتاق بازرگانی تهیه می‌ شود.


سید مهدی طبیب زاده گفت: نیروی انسانی موثرترین عامل در فضای کسب و کار محسوب می‌ شود و بر همین اساس، افزایش دانش مهارتی مورد تاکید قرار دارد و مسائل فرهنگی نیز در فضای کسب و کار تاثیر گذار می باشند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha