بیش از ۳۹۹ هزار مترمربع از اراضی ملی استان فارس رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در تیرماه ۱۴۰۱ بیش از ۳۹۹۵۶۲ متر مربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر ۱۶۲۴ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، محمودرضا طالبان گفت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در تیرماه سال ۱۴۰۱ با اجرای ۳۹ مورد عملیات رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود ۳۹۹۵۶۲ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۶۲۴ میلیارد ریال شده است.

وی اذعان داشت: تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده یک مورد بوده است و مساحت اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شده ۲۱۰۰ متر مربع است و ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شد ۱۱ میلیارد ریال می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha