سرپرست دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان منصوب شد

رامین عوض پور به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) شهرستان لارستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محسن سلمان پور رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، در ابلاغی، ضمن قدردانی از زحمات اسماعیل کاوی در زمان مسیولیت، رامین عوض پور را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تعهد و  تجارب اجرایی و علمی جنابعالی در حوزه کلان  علوم  پرستاری کشور  با حفظ سمت مشاور عالی ریاست به عنوان «سرپرست دانشکده پرستاری حضرت زینب (س ) لارستان » منصوب می گردید. امید دارم با استعانت از خداوند متعال و با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود و رعایت قوانین و مقررات در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.انتظار دارم تا با برنامه ریزی علمی دقیق و منطبق بر واقعیات در جهت ارتقاء موارد ذیل تلاش نمائید:
–  توجه به ظرفیت ها، توانمندی ها و تکریم اعضاء هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشکده
–  صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی دانشکده
–  ارتقاء شاخص های دانشکده در حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و دانشجوئی
– تلاش جهت افزایش مشارکت خیرین در امور زیرساختی آموزش
– هماهنگی کامل با ریاست دانشکده در انتصابات و تصمیم گیری کلان
– اهتمام ویژه به مسائل علمی،فرهنگی و رفاهی دانشجویان
– پیگیری راه اندازی رشته های مصوب آموزشی سند توسعه متوازن
رامین عوض پور کارشناس ارشد روان پرستاری و MPH سیاست گذاری سلامت است. وی پیش از این مشاور عالی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در دولت دوازدهم، عضو شورای ۲۰ نفره سیاست گذاری پرستاری کشور، عضو حقوقی بورد پرستاری کشور در دولت دوازدهم بوده و در بیش از ۲۰ کارگاه در دانشگاه ها در حوزه سیاست گذاری سلامت و اعتباربخشی تدریس داشته است.
وی مولف چهار عنوان کتاب در حوزه های سلامت و پرستاری است که از مهمترین آنها می توان به کتاب نقشه جامع پرستاری کشور در افق ۱۴۰۴ اشاره کرد.
عوض پور علاوه بر کسب عنوان پرستار نمونه کشوری در سالهای ۹۶، ۹۷ و ۹۹ ، عضو شورای سیاست گذاری سلامت در وزارت های بهداشت و آموزش و پرورش همچنین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.
خبرنگار : جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha