دولت با افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی به سردرگمی این قشر عزیز پایان دهد

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: باید هر چه سریعتر با ابلاغ افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی به سردرگمی این قشر عزیز پایان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، محمد کعب عمیر در نشست علنی امروز (یکشنبه 9 مردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) خطاب به رئیس جمهور گفت: نیروهای امنیتی اعم از فعالان در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، نباید دغدغه ای جز فراهم کردن امنیت جامعه داشته باشند. خواهش من این است که با قید فوریت دستور افزایش حقوق این عزیزان را صادر فرمایید.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: قانون رتبه بندی معلمان یکی از راهبردهای مهم مجلس در راستای تحقق سند تحول بنیادین بوده و برای بسترسازی تعلیم و تربیت و بهبود شرایط معلمان به تصویب رسیده است، مجلس شورای اسلامی در کنار فرهنگیان بوده و دولت نیز باید تمام بندهای این طرح تحولی را اجرایی کند تا شیرینی آن به کام معلمان عزیز بنشیند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از وزیر کشور که حضور شبانه روزی در حادثه متروپل آبادان و اقصی نقاط سیل زده کشور داشت، گفت: شایسته است از وقوع سیل های مکرر در کشور درس بگیریم و وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و ستاد بحران پیشگیری های لازم از طریق اجرای طرح های آبخیزداری و حفاظتی را داشته باشند تا بیش از این شاهد تلفات انسانی نباشیم. ضمناً به خانواده های آسیب دیده و کسانی که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده اند، تسلیت می گویم.

کعب عمیر خطاب به معاون اول رئیس جمهور نیز گفت: باید هر چه سریعتر با ابلاغ افزایش حقوق 38 درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی به سردرگمی این قشر عزیز پایان داد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha