205 بیمار  جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، 205 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر محمد پهلوان کاشی  با بیان اینکه سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تعداد بیماران جدید در مراکز درمانی 178 نفر است خاطر نشان کرد: در حال حاضر 583 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 462 نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.

وی تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی را 132 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد نسبت به ده روز گذشته 51 درصد افزایش یافته است و بیشتر افرادی که در این بخش ها بستری هستند نسبت به تکمیل و یا دریافت واکسن کم توجهی داشته اند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، یک هزار و 359 نفر به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها به صورت سرپایی مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

دکتر پهلوان با بیان اینکه روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از عموم گروه های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha