واژگونی مرگبار خودرو وانت در محور راور، ۲ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی خودرو وانت پیکان در محور دیگ رستم به راور و کشته شدن ۲ کودک و مجروح شدن ۴ نفر دیگر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۷ و ۱۶ دقیقه صبح امروز جمعه ۱۴ مرداد ماه، در پی دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور دیگ رستم به راور در ۱۲۵ کیلومتری شهرستان راور، سه تیم فوریت های پزشکی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه که سرنشینان از قسمت بار خودرو برای سوار شدن استفاده کرده بودند، دو دختر ۹ و ۱۵ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: همچنین این حادثه ۴ مصدوم برجای گذاشت که بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور منتقل شدند.

صابری؛ مصدومان این حادثه را یک دختر ۷ ماهه، ۲ خانم ۳۵ و ۳۸ ساله و یک آقای ۴۵ ساله عنوان و تصریح کرد: حال عمومی یکی از مصدومان حادثه(زن ۳۵ ساله) وخیم گزارش شده است.

شایان ذکر است؛ ظهر امروز به جهت تکمیل اقدامات درمانی و با توجه به‌ شدت آسیب های وارده به مصدومان حادثه ترافیکی صبح امروز در محور دیگ رستم به راور، اورژانس هوایی کرمان به راور اعزام گردید و ۲ مصدوم زن این حادثه از بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

واژگونی مرگبار خودرو وانت در محور راور، ۲ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha