حضور در گلزار شهدا و بازدید از شهرک صنعتی سدید، از برنامه های وزیر اقتصاد در بدو ورود به کرمان

همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، وارد فرودگاه بین‌ المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد و حضور در گلزار شهدای این شهر و بازدید از شهرک صنعتی سدید کرمان از برنامه های وی در بدو ورود به کرمان بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شد و دکتر مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و سلطانی‌ نژاد مدیر کل اقتصاد و دارایی استان کرمان از وی استقبال کردند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد کرمان شد


وی سپس با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری ادای احترام کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه، به اتفاق محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی سدید کرمان بازدید کردند و در جریان چالش ها و مشکلات این واحد صنعتی که به همت چند جوان راه اندازی شده، قرار گرفتند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی وارد کرمان شد

شایان ذکر است؛ این شهرک غیر دولتی که با هدف تولید، اشتغالزایی جوانان و رونق اقتصادی در ابتدا با ۳ نفر نیرو و سرمایه ۱۰ میلیون تومان شکل گرفت، در حال حاضر با فعالیت حدود ۴۵ واحد تولیدی، ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه دارد.

تولید تجهیزات ابزار دقیق، قطعات لنت ترمز، ضدعفونی کننده، کیت های آزمایشگاهی و دستگاههای لیزری از محصولات تولیدی این شهرک است.

شهرک صنعتی سدید در ابتدای جاده «کرمان - زرند» به همت نیروهای مردمی و جوانان مسجد امام حسین(ع) مهدیه کرمان در سال ۹۴ جواز تاسیس و سال ۹۷ پروانه بهره‌ برداری گرفت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی وارد کرمان شد

برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی استان، اتاق بازرگانی صنایع و کشاورزی در کرمان، آیین کلنگ زنی پروژه تکمیل چرخه فولاد شرکت گهر زمین در بردسیر و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح کلینیک خیرساز بیمارستان بردسیر، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، دیدار مردمی، برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی در سیرجان و بازدید از معادن صنعتی و معدنی شهرستان سیرجان از جمله برنامه های وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان کرمان است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی وارد کرمان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha