فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تکمیل و تجهیز می‌ شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به استان کرمان، پس از حضور در گلزار شهدا و حضور در مزار سردار دل‌ ها، در جریان بازدید از موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، گفت: فاز دوم این موز به زودی تکمیل و تجهیز می‌ شود، همچنین سعی داریم طرح نیمه تمام تالار مرکزی کرمان را تا آبان ماه امسال به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی اسماعیلی در بازدید از بخش‌ های مختلف موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، بیان کرد: موزه هنرهای معاصر کرمان جزء موزه‌ های فاخر کشور است.

وی، افزود: آثار خوب و ارزشمندی در این موزه وجود دارد و فضای تاریخی و میراثی موزه بر قابلیت‌ های آن افزوده است.

فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تکمیل و تجهیز می‌ شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استفاده از ظرفیت‌ های این موزه برای ارتقا فعالیت‌ های فرهنگی استان را قابل توجه خواند و گفت: فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تکمیل و تجهیز می‌ شود.

اسلامی، تاکید کرد: تکمیل فاز دوم این موزه هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان جزء موزه های فاخر و یک مجموعه تاریخی و میراثی است، افزود: خوشبختانه این موزه دارای آثار ارزشمندی است.

وزیر فرهنگ: فاز دوم موزه هنرهای صنعتی در کرمان تکمیل می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سی و یکمین سفر استانی دولت، بعد از بازدید از موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان از بخش های مختلف کتابخانه ملی در این شهر نیز دیدن کرد و از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده به مراجعان قرار گرفت.

اسماعیلی همچنین در بازدید از پروژه نیمه تمام تالار مرکزی کرمان، گفت: در راستای سیاست تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی هنری در سراسر کشور، نهایت تلاش خود را می کنیم این مجموعه تا آبان‌ ماه امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تکمیل تالار مرکزی کرمان از پروژه‌ های مهم این استان به شمار می‌ رود، که روند تجهیز و تکمیل آن به خوبی در حال انجام است، خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی ها قرار است، پروژه تالار مرکزی آبان‌ ماه امسال ضمن میزبانی از یک جشنواره ملی به طور رسمی افتتاح شود و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر استان کرمان قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha