اصحاب رسانه خراسان جنوبی با شهیدان تجدید میثاق کردند

در ادامه برنامه های هفته خبرنگار، اصحاب رسانه خراسان جنوبی با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، اصحاب رسانه خراسان جنوبی با حضور بر مزار سردار شهید محمدناصر ناصری ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشتند.

در این مراسم مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از اهالی رسانه از جمله مدیرعامل و اعضای خانه مطبوعات، مدیران نشریات محلی، سرپرستی های روزنامه های سراسری، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و خبرنگاران حضور داشتند.

همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از خبرهای خوش حاصل از جلسه تخصصی استاندار با مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با رسانه های استان خبر داد.

علی فرخنده تصریح کرد: بلافاصله بعد از نشست استاندار با اصحاب رسانه، جلسه ای با حضور مدیران کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، رئیس سازمان مدیریت و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با هدف بررسی مشکلات خبرنگاران برگزار شد.

وی با بیان این که در این جلسه با پیشنهاد اعزام 50 نفر از خبرنگاران استان به کربلا در اربعین و اعطای 5 میلیون تومان کمک هزینه موافقت شد، ادامه داد: اعطای وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی 4 درصد، به 30 نفر نیز مورد تصویب قرار گرفت.

فرخنده خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی خبرنگاران واقعی برای دریافت سفر کربلا یا وام قرض الحسنه، بر اساس ضابطه ها جلو رفته و به هر مدیر مسئول رسانه، سهمیه ای اعطا می شود تا بر اساس فعالیت خبرنگاران خود، افراد را معرفی کنند.

وی با اشاره به این که تامین اعتبار پروژه خانه مطبوعات نیز در این جلسه انجام شد، اضافه کرد: برای اختصاص استخرشنا و سالن ورزشی به مدت یکسال (هفته ای یکبار به صورت رایگان) برای اصحاب رسانه استان، بانوان و آقایان نیز هماهنگی های لازم انجام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha