استفاده از ظرفیت های شرکت گهر زمین، در افزایش تولید و رفع بیکاری

رئیس کل دادگستری استان کرمان، در حاشیه بازدید از شرکت معدنی گهر زمین سیرجان، با اشاره به ظرفیت های بیشمار صنعت و معدن در این شهرستان، گفت: با استفاده از ظرفیت های شرکت گهر زمین، می توانیم مشکل بیکاری بسیاری از جوانان سیرجانی را حل کرده و به اشتغال زایی کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فلاح، مدیر عامل شرکت گهر زمین در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین عنوان کرد: شرکت گهر زمین بیش از صدها هزار فرصت شغلی در کشور و استان ایجاد کرده و محصولاتی که در این شرکت تحت نظر زبده ترین مهندسین بومی تولید می شود، در کل کشور استفاده می شود.

وی در ادامه، افزود: این مهم به همت خیلی از افراد صورت گرفته، مخصوصا دستگاه قضایی استان و سیرجان که حتی بیشتر از مسئولین کشوری، به ما کمک کردند.

مدیر عامل شرکت گهر زمین، تصریح کرد: خدا را شاکریم که مسوولین قضایی استان کرمان، خیلی بیشتر از یکسری ادارات در کنار مجموعه گهر زمین بودند و حمایت های خود را از این مجموعه دریغ نکردند که این مهم باعث دلگرمی کارگران این شرکت است.

فلاح در ادامه، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد پروژه توسط این شرکت در مناطق مختلف استان، تعریف شده که با شکل گیری گهر زمین دوم در بردسیر، و گهر زمین سوم در منطقه جبالبارز با توجه به توده عظیم معدنی جنوب، کمک شایانی به حل معضل بیکاری در استان کرمان، خواهد کرد و ایده های خوبی در این مناطق پیاده خواهد شد.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه) در راستای توسعه زنجیره فولاد و سرمایه گذاری در مناطق دارای سواحل و دریا گفت: ما باید توسعه را در زمان زودتری در مناطق مختلف آغاز می کردیم، که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد توسعه هرچه بیشتر این مناطق باشیم.

مدیر عامل شرکت گهر زمین با اشاره به بحث توسعه پهنه های معدنی تا جنوب استان، خاطر نشان کرد: اگر بحث جاده در این زمینه حل شود و سرمایه گذاری به سمت دریا پیش رود، این خود به حل مشکل آب و بیماری که موجب مهاجرت بسیاری از افراد به شهرهای بزرگ، نظیر تهران می شود، کمک شایانی خواهد کرد.

استفاده از ظرفیت های شرکت گهر زمین، در افزایش تولید و رفع بیکاری

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در ادامه، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد: حضور در این مجموعه و مشاهده فعالیت های واحدهای صنعتی و معدنی سیرجان، توفیقی برای ما بود، در واقع باعث خرسندی و خوشحالی است که راه اندازی و مدیریت چنین مجموعه های معدنی و صنعتی بدست مهندسین و متخصصین بومی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به شکوفایی استعدادهای مختلف بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همت ایرانی، تهدید و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و بسوی خودکفایی پیش رفته است و این شکوفایی استعدادها دقیقا همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب به آن دل بسته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، با اشاره به فضای قبل از انقلاب گفت: در آن زمان کار در واحدهای تولیدی و صنعتی و معدنی به تکنسین های خارجی واگذار شده بود و فضا برای بروز استعدادها وجود نداشت و اگر هم ظرفیت و استعدادی از نیروهای ایرانی بود، تحت مدیریت افراد خارجی بود.

حجت الاسلام حمیدی، ظرفیت های شهرستان سیرجان و استان کرمان را بسیار خوب و حائز اهمیت دانست و گفت: ظرفیت های تولید و اشتغال سیرجان به بحث تولید و اشتغال کمک شایانی می کند. در واقع ما زنجیره کامل فولاد را در استان کرمان، بویژه در شهرستان سیرجان از صفر تا صد داریم.

وی در پایان افزود: عرصه تولید، خاکریز اول مبارزه با تحریمات است و از اولویت های دستگاه قضا، حمایت از تولید است و با پشتیبانی قضایی و حقوقی از واحدهای تولیدی، از اشتغال زایی و تولید حمایت می کنیم./ انتهای پیام/ رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha