نجات یک گردشگر در ارتفاعات شهرستان بافت توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، از عملیات جست و جو و نجات ۷ ساعته نجاتگران این جمعیت، جهت پیدا کردن جوان گردشگری که در ارتفاعات سه کوهی بافت، مفقود شده بود و نجات وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمد امیرخانی، گفت:عصر امروز ۲۳ مرداد ماه، طی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان کرمان مبنی بر سقوط یک جوان از ارتفاعات سه کوهی ثنو واقع در روستای دهلاچین بافت، بلافاصله یک تیم امداد و نجات از شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به آماده باش تیم امداد و نجات خانه هلال دشتاب بافت در این امداد رسانی، افزود: این عملیات نجات به مدت ۷ ساعت به طول انجامید.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، تصریح کرد: این جوان ۳۹ ساله در اثر سقوط از ارتفاع، از ناحیه پا دچار شکستگی باز و خونریزی شدید شده بود.

امیرخانی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر فرد مصدوم را پس از اقدامات امداد و کمک های اولیه از ارتفاعات به دامنه کوه انتقال دادند، خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر بافت با کمک و همراهی نیروهای مردمی و تیم امداد و نجات خانه هلال دشتاب، این فرد مصدوم را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha