تعیین مهلت دو هفته ای دستگاه قضا جهت حل مشکلات یک واحد تولیدی در سیرجان

رئیس کل دادگستری استان کرمان، در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، از تعیین مهلت دو هفته ای جهت حل مشکلات زیست محیطی و راه اندازی خط دوم یک واحد تولیدی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام حمیدی در بازدید از کارخانه سرامیک و کاشی یاس سنگ پاریز، گفت: پس از اطلاع از مشکلات یک واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، پیگیری و رفع مشکل این کارخانه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشکل زیست محیطی این واحد تولیدی، به صورت حاد نیست، افزود: این واحد با تولید چندین محصول بی نظیر با سرمایه گذاری خارجی داده شده، ارزآوری و اشتغال زایی ویژه‌ ای برای استان و کشور دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ابراز داشت: یک فرصت دو هفته‌ جهت حل مشکلات این واحد تولیدی و اداره کل محیط زیست استان کرمان تعیین شده است.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه، افزود: برنامه ریزی شده است، که همزمان با این اقدام، ضمن ورود ماشین آلات خط دوم این کارخانه، شاهد توسعه این واحد تولیدی و ارز آور باشیم.

وی، با اشاره به این مطلب که شهرستان سیرجان از شهرستانهای مهم و صنعتی استان کرمان به شمار می رود، خاطر نشان کرد: این شهرستان در مسیر ترانزیتی استانهای کرمان، بندرعباس، تهران و فارس قرار دارد و به همین دلیل حدود ۳۰ سال قبل در شهرستان سیرجان منطقه ویژه اقتصادی پیش‌ بینی و احداث شده است.

بالاترین مقام قضایی استان کرمان، عنوان کرد: هم اکنون حدود ۶۰ واحد تولیدی در این منطقه ویژه مشغول کار هستند و ۴ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین در اختیار این منطقه قرار گرفته است.

حجت الاسلام حمیدی، خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان قدیمی‌ ترین مناطق آزاد تجاری احداث شده در کشور است که ظرفیت بسیار خوبی برای این شهرستان به وجود آورده است.

وی در خاتمه، اظهار داشت: فلسفه وجود مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جذب سرمایه گذاری خارجی و استفاده از آن در مسیر تولید و اشتغال زایی است./ انتهای پیام- رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha