وزیر کار و بازرگانی موریس با امیر عبداللهیان دیدار و گفتگو کرد

وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیر عبداللهیان در این دیدار که قائم مقام وزیرخارجه موریس نیز حضور داشت، ضمن خیر مقدم به هیات موریسی از توسعه روابط دو کشور، در زمینه‌های مورد علاقه از جمله تجاری، اقتصادی، کشاورزی، گردشگری و غیره استقبال کرد.

امیرعبداللهیان بر لزوم اجرای توافقات تاکید کرد.

وزیر امور خارجه همچنین آمادگی کشورمان برای تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را اعلام کرد.

وزیر کار و بازرگانی موریس نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی طرف ایرانی، سلام‌های گرم وزیر امور خارجه و نخست وزیر موریس خطاب به وزیر امور خارجه و رئیس جمهور کشورمان را ابلاغ کرد.

وی ضمن اعلام تصمیم موریس برای گسترش روابط، سفر خود به همراه یک هیات ۶۰ نفره به تهران را نشانه علاقمندی به توسعه روابط و همکاری‌ها با ایران دانست.

او همچنین علاقه کشورش برای توسعه مناسبات در زمینه‌های گردشگری، تجاری و کشاورزی با ایران و موافقت کشورش با تشکیل کمیسیون مشترک، را نشانه‌ای از اراده سیاسی موریس برای توسعه روابط با ایران توصیف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha