شهادت مامور نیروی انتظامی رودبار جنوب در درگیری با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان کرمان، گفت: دوشنبه شب ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان رودبار جنوب درگیر می شوند، که طی این درگیری استوار یکم اسماعیل جلالی صدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: شامگاه دوشنبه مورخ ۲۴ مرداد، ماموران گشت پایگاه عملیاتی شهید فرزان مستقر در روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب(مرز مابین استان های کرمان و سیستان بلوچستان) هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه خودرو تویوتای سفید رنگ با پلاک مخدوش مشکوک شده و دستور ایست صادر می کنند.

وی در ادامه، افزود: این خودرو که حامل قاچاقچیان مسلحی بود، که قصد خارج شدن از روستای پنگ به سمت رودخانه چاه علیشاه را داشتند، به دستور ایست پلیس توجهی نکرده و به سمت ماموران تیر اندازی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، تصریح کرد: در این درگیری استوار یکم اسماعیل جلالی مجروح می شود، که متاسفانه با توجه به عمق جراحت، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این مامور فداکار پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار ناظری، در خاتمه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر، خاطر نشان کرد: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید بزودی اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha