الحاق ۱۶۰ هکتاری زمین های شمال گرده داغ در مالکیت دولت است/ شهروندان به شایعات توجه نکنند

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، گفت: به اطلاع شهروندان می‌رسد تمامی اراضی فوق در مالکیت دولت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) رنجان،ابوذر جعفری با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، بیان داشت: به اطلاع شهروندان می‌رسد تمامی اراضی فوق در مالکیت دولت است و تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن، زمین به محدوده الحاق می‌شود.

وی متذکر شد: اراضی مذکور تنها در مالکیت دولت بوده و هیچ مجموعه غیردولتی و به خصوص تعاونی‌های مسکن در محدوده ۱۶۰ هکتاری مذکور زمینی در اختیار ندارند.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تحت تاثیر شایعات افراد سودجو که در پی ایجاد التهاب و ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند قرار نگرفته و دچار ضرر و زیان ناشی از معاملات در این حوزه نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha