مردم ایران ایثارگران اجتماعی امروز جامعه هستند /سرگذشت آزادگان و ایثارگران تببین شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مردم ایران به نوعی ایثارگر هستند و هرکس به اقتضای خود به نوعی ایثار گر اجتماعی امروز جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ امیرعلی نیک بخش ظهر روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن اجتماعات انجمن کلیوی ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: مردم ایران به نوعی ایثارگر هستند و هرکس به اقتضای خود به نوعی ایثار گر اجتماعی امروز جامعه هستند.

وی با بیان اینکه امروزه ایثارگرانی را در جامعه داریم که با نوعی تحت عنوان ایثارگر اجتماعی ایثار گری میکنند افزود: خیلی سخت است گذشتن از جان و مال که تعدادی از شهدا از جان خود در ایام جنگ گذشتند و تا ما در آسایش و رفاه امروزی باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه کشور عراق با ریاست صدام که ریاست حزب بعث را بر عهده داست تصریح کرد : به ظاهر کشور عراق بود که جنگ کرد اما کشور های استکبار جهانی نیز سهمی در این دوران جنگ داشتند تا کشور ایران را تصرف کنند اما زهی خیال باطل ! رزمندگان جانانه از کشور دفاع کردند و اجازه ندادند کشور در تصرف دشمن باشد .

نیک بخش با اشاره با اینکه از ۲۵ کشور ما رزمندگان اسرا را داشتیم افزود : بوی استکبار ستیزی آمریکا این بود که ایران پس از پیروزی اُم القرای اسلام می‌شود و دردسری می‌شود که تصمیم گرفتند و پیشنهادی به کشور ها دادند که به ایران حمله کند و عراق این پیشنهاد را قبول کرد و رزمندگان ما جانانه جنگیدند و تعدادی شهید و تعدادی نیز جانباز شدند .

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و انجمن کلیوی بیان کرد : خوشبختانه توفیق شد با همکاری این انجمن پروسه درمان ایثارگران را در این مجموعه انجام دهیم که از این بزرگواران تشکر و قدردانی می‌شود

امنیت کشور مدیون رشادت آزادگان،ایثارگران و شهداست

در ادامه مراسم نیز محمدرضا طهماسبی ضمن تبریک این ایام به آزادگان و جانبازان حاضر در جمع اظهار کرد: امنیت کشور مدیون رشادت شما است و کلمات ما در مقابل کار شما نمیگنجد و حتی خیرین نیز با فداکاری خود با گذشتن از مال خود این مجموعه را برای بیماران فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه روز آزادگان تنها یادمانی از پاسداشت رزمندگان سرافراز کشور است، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان روزی تمام داشته‌های خود را رها کردند و به مصاف جنگ با دشمن متجاوزگر رفتند و ما امروز تمام آسایش و امنیت خود را مرهون همین ازخودگذشتگی آنها داریم.

این مسئول بیان کرد: هر آنچه آسایش و رفاه در کشور داریم، حاصل رشادت‌های شهدا و رزمندگانی است که با افتخار برای دفاع از ناموس و ارزش وطن به جنگ با دشمن رفتند.

سرگذشت آزادگان و ایثارگران تببین شود

در ادامه سعید حیدری آزاده و جانباز ۶۰ درصد حاضر در جلسه با بیان اینکه ۱۰۳ ماه و ۱۱ روز در ۱۵ سالگی در منطقه دشت عباس جنوب به اسارت دشمن قرار گرفتم گقت: این آزادگان و جانبازان و شهدا در آن زمان با تمامی توان مقاومت کردند و دشمن را به زانو درآوردند.

وی گفت از شما اهالی رسانه درخواست دارم که تمامی سرگذشت آزادگان و ایثارگران را در عنوان جهاد تبیین، تببین کنید به گفته رهبر معظم انقلاب باید این جهاد تببین برای آیندگان مطرح شود تا سندی برای نسل جوان و نوجوان باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha