۵۰ پروژه حوزه سلامت در استان کرمانشاه به ‌زودی به بهره‌ برداری می‌رسد

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تا یک ماه آینده، ابراز امیدواری کرد: مرکز رادیوتراپی و شیمی‌درمانی بیمارستان امام رضا(ع) که یک ابر پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، تا پایان سال افتتاح شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر بهروز رحیمی در دیدار با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون بیش از 5000 پروژه در حال ساخت در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۰۰۰ پروژه در اولویت هستند و وزیر بهداشت دستور ویژه مبنی بر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت در کشور را اعلام نمودند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰ پروژه از پروژه‌های اولویت‌دار کل کشور، مربوط به استان کرمانشاه است که در تلاش هستیم مشکلات این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر مرتفع شود.
دکتر رحیمی در ادامه وضعیت پیشرفت پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را مطلوب قلمداد کرد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های مستمر مجموعه مدیریتی این دانشگاه، به‌زودی شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها باشیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تا یک ماه آینده، ابراز امیدواری کرد مرکز رادیوتراپی و شیمی‌درمانی بیمارستان امام رضا(ع) که یک ابر پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، تا پایان سال افتتاح شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به این نکته که نیروی انسانی در دانشگاه کرمانشاه وضعیت مناسبی دارد، تصریح کرد: بعضی از نقاط استان کرمانشاه به لحاظ توزیع نیروی انسانی نیاز به توجه بیشتری دارد که در این راستا توزیع نیرو باید با اولویت مناطق مرزی، محروم و کم برخوردار انجام شود.
تسریع در روند تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت
دکتر رحیمی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب نیز بر تسریع در تکمیل پروژه اورژانس و خدمات ویژه به بیماران تأکید و ابراز امیدواری کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت شهرستان اسلام‌آباد غرب در اسرع وقت و با کیفیت مناسب برای خدمت‌رسانی به مردم آماده بهره‌برداری شود.
در این بازدید پروژه نیمه‌تمام اورژانس و وضعیت تجهیزات و کمبودهای این بیمارستان موردبررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha