دومین روز مرحله استانی مسابقات قهرمانی قرآن کریم در قم آغاز شد

دومین روز مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی امروز ۲۷ مردادماه در اداره کل اوقاف و امور خیریه قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از قم،دومین روز مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی امروز در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فعالیت خود شروع کرد.

مسابقات آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق تا ساعت ۲۰ ادامه دارد که در رشته قرائت تحقیق ۵۳ نفر، در رشته ترتیل ۶۴ نفر، در رشته حفظ کل ۴۷ نفر، حفظ ۲۰ جزء ۳۹ نفر، حفظ ۱۰ جزء ۴۱ نفر حفظ پنج جزء ۳۹ نفر با هم رقابت می‌کنند.

مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی روز گذشته ۲۶ مردادماه در بخش دعاخوانی، اذان و تواشیح برگزار شد که در رشته اذان ۵۴ نفر، در دعاخوانی ۴۳ نفر به رقابت پرداختند و در رشته تواشیح یک گروه حضور داشتند.

یادآور می‌شود، روز جمعه ۲۸ مردادماه نیز مسابقات بانوان از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق برگزار می‌شود که در رشته قرائت تحقیق ۱۵ نفر، ترتیل ۷۰ نفر، حفظ کل ۸۴ نفر، حفظ ۲۰ جزء ۸۱ نفر، حفظ ۱۰ جزء ۱۳۷ نفر، حفظ ۵ جزء ۱۵۸ نفر و در داخوانی ۲۷ نفر که مجموعه ۵۷۲ نفر با هم رقابت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha