آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در اولین روز از هفته جاری گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از ماموران مستقر پلیس راهور در سطح معابر و همچنین رصد انجام شده از طریق دوربین‌های مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، بار ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت هفت صبح امروز ایجاد شده و همچنان گرچه در برخی از معابر از حجم آن کاسته شده اما ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از حجم بالای ترافیک صبحگاهی تا قبل از ساعت ۱۰ صبح کاسته شود، گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه شهید باکری، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از جناح هستیم.

شریفی ادامه داد: همچنین وضعیتی مشابه در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد نیز گزارش شده است. همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد از محدوده تقاطه شیخ فضل‌الله تا میدان گل‌ها نیز ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی درباره معابر و بزرگراه‌های دارای بار ترافیک سنگین نیز گفت: مسیر جنوب به شمال شهید نواب صفوی از محدوده بزرگراه شهید چراغی بار ترافیک نسبتا سنگین است. در مجموع می‌توان گفت که صبح امروز بیشترین حجم ترافیک در بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، شهید همت و امام علی (ع) گزارش شده بود.

شریفی افزود: در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از محدوده استاد معین نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم. همچنین حجم ترافیک در مقاطعی از خیابان‌های کارگر جنوبی، ولیعصر، خیام و ... نیز پرحجم است. اما به طورکلی می‌توان گفت که ترافیک در معابر تهران گرچه پرحجم بود اما روان هم بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نقاط مختلق شهر و به خصوص معابر پرتردد و دارای بار ترافیکی مستقر هستند و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha