دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل یک شهروند سیرجانی

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، از دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل یک شهروند در جریان وقوع نزاع در یک نمایشگاه خودرو در این شهرستان در کمتر از چندین ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در تشریح جزئیات این حادثه، عنوان کرد: شبانگاه ۲۹ مرداد ماه در پی اعلام یک فقره نزاع فردی منجر به تیراندازی در یک نمایشگاه خودرو واقع در خیابان ابوریحان سیرجان بلافاصله واحد گشتی به محل وقوع نزاع اعزام شد.

وی افزود: با حضور سریع ماموران پلیس در صحنه و کارشناسی های انجام شده، مشخص شد دو فرد حاضر در یک نمایشگاه خودرو با یکدیگر درگیر و طی تیراندازی رخ داده در این نزاع، یک نفر از ناحیه لگن و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد، که در اثر شدت جراحات فوت می شود و فرد ضارب نیز بلافاصله از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به انجام اقدامات ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این نزاع منجر به تیراندازی، تصریح کرد: در این رابطه با تلاش پلیس امنیت عمومی شهرستان، بلافاصله عامل وقوع تیراندازی و یک نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع شناسایی و کمتر از یک ساعت، در یکی از خیابان‌ های شهر دستگیر و از یکی از آن ها، دو قبضه سلاح به همراه تعدادی فشنگ کشف شد.

سرهنگ امیرسبتکی بیان کرد: علت و انگیزه این نزاع اختلاف و درگیری قبلی بین دو نفر و کشیده شدن نزاع به این نمایشگاه عنوان شده که در این رابطه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha