رد صلاحیت نامزد بزرگ ریاست فدراسیون فوتبال؟ | تصمیم مهم در آستانه برگزاری انتخابات

احتمال دارد انتخابات فدراسیون فوتبال تنها با حضور ۲ نامزد برگزار شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت در حالی که تنها یک هفته تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران باقی مانده است خبرهایی در خصوص رد صلاحیت یک نامزد شنیده می شود.

در همین خصوص حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال دیشب در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر خبر مهمی را اعلام کرد که ممکن است سرنوشت انتخابات فدراسیون فوتبال را تغییر بدهد.

در مهم‌ترین بخش صحبت‌های کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پرسش مجری برنامه در مورد تعداد نامزدهای نهایی انتخابات را این‌طور پاسخ داد:" خدمت شما عرض کنم که کمیته بدوی انتخابات در حال برررسی هستند و موضوعی که الان می‌توانم بگویم این است که دو نفر تایید شده‌اند و نفر سوم هم منتظر هستیم ببینیم وضعیت‌شان چطور خواهد شد و اعلام خواهیم کرد."

میثاقی در این لحظه برای تاکید بیشتر از کامرانی‌فر پرسید که پس با این حساب فعلا دو نفر تایید شدند و منتظر هستید ببینید نفر سوم چه سرنوشتی پیدا می‌کند اما انتخابات در هرصورت هشت شهریور برگزار خواهد درست است؟ در این لحظه دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:" بله دقیقا. انتخابات به موقع و سر تاریخی که مشخص شده برگزار خواهد شد."

صحبت‌های کامرانی‌فر در حالی مطرح شده که پیش از این توسط کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال سه کاندیدا به نام‌های میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیزاله محمدی تایید صلاحیت شده بودند اما اکنون طبق گفته دبیرکل فدراسیون گویا تایید صلاحیت یکی از کاندیداها با مشکل مواجه شده است و باید دید در فاصله یک هفته‌ای تا انتخابات، در نهایت چه فرجامی در انتظار فوتبال ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha