آیین استقبال از مهر با حضور جمعی از فرزندان کارکنان مترو در شهر زیرزمینی برگزار شد

در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، مدیران شهر زیرزمینی با تقدیر از کارکنان زحمتکش مترو و فرزندان دانش‌آموزشان به استقبال مهر رفتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ آیین استقبال از مهر با حضور قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران، جمعی از مدیران، کارکنان و فرزندانشان در ایستگاه رودکی واقع در خط هفت متروی تهران برگزار شد.

مهندس رستمی قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن ابراز خوشحالی به‌خاطر حضور در میان همکاران و خانواده‌هایشان گفت: حضور فرزندان همکاران با لباس‌های مدرسه طراوت خاصی به ایستگاه داده است.

مجید رستمی افزود: افراد کاربلد و حرفه‌ای در جای‌جای مترو به چشم می‌خورد و جا دارد از تمامی کسانی که برای برگزاری این مراسم تلاش کرده‌اند تا از زحمت همکارانی که در کنار ما هستند تقدیر شود، قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: این عزیزان سال‌هاست در شرکت بهره‌برداری متروی تهران مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند و کارهای لازم را برای استقبال از مهر در شهر زیرزمینی انجام داده‌اند.

مجید رستمی با تأکید بر اینکه می‌داند خدمات‌رسانی در متروی تهران همراه با چه سختی‌ها و تلاشی‌هایی از سوی همکاران است گفت: امسال بعد از دو سال که بیماری منحوس کرونا سبک زندگی افراد را تغییر داده بود رسماً شاهد بازگشایی کامل مدارس و مراکز آموزشی هستیم امیدوارم میزبان خوبی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در شبکه مترو باشیم.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: ایجاد نظم در پرداخت‌ها از اولویت‌های کاری مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصمیم گرفتند حقوق پیمانکاران زودتر پرداخت شود.

مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۷ متروی تهران با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای طرح استقبال از مهر گفت: از ابتدای شهریورماه جلسات مشترکی با شهرداران مناطق و نواحی برای شستشوی نما و ورودی ایستگاه‌ها برگزار شد. همچنین هماهنگی برای استقرار راهبران و تکنسین‌های فنی در ایستگاه‌های تقاطعی، بازآموزی فشرده مباحث فنی به راهبران، شست‌وشو ویژه ناوگان و حریم ریلی ایستگاه‌ها و بازدید ویژه از عملکرد سیستم‌ها در قطارها انجام شده است تا خدمات‌رسانی در مهرماه به‌خوبی انجام شود.

مجتبی بیات با اشاره به اینکه نت ناوگان خط ۷ خاموشی مهتابی قطارها را به صفر رسانده است افزود: جلسات توجیهی با پیمانکاران حوزه نت زیربنایی برای رفع نواقص هند ریل‌ها، گیت‌های مسافری، پله‌برقی‌ها، هواسازها انجام شده است. همچنین فعال‌شدن آسانسورهای خط ۷ (که به علت عدم اخذ استاندارد توسط شرکت مترو (هلدینگ) در حال حاضر غیرفعال هستند) نیز در حال پیگیری است.

در پایان این مراسم از تعدادی از همکاران و تمامی فرزندانی که در این مراسم حضور داشتند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha