بیمارستان تخصصی ام البنین(ُس) برای میزبانی از زائران دهه پایانی ماه صفر در آمادگی کامل است

رئیس بیمارستان ام البنین (س) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر، این بیمارستان در حالت آماده باش قرار دارد و بدین منظور، اعمال جراحی الکتیو کاهش می یابد تا تخت ها برای موارد اورژانس اختصاص یابد.

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت،دکتر فریده اخلاقی، با اشاره به اینکه آماده سازی و برنامه ریزی برای نیرو از دیگر اقدمات برای دهه پایانی ماه صفراست، خاطر نشان کرد: تامین دارو و ملزومات مورد نیاز ،آماده سازی آمبولانس ها و تجهیزات و داروهای ضروری و آماده باش تیم بحران و حوادث بیمارستان از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای خدمت رسانی به بیماران احتمالی در این ایام است.

وی ادامه داد: حضور کلیه پزشکان و متخصصین و لغو مرخصی های غیر ضروری، هماهنگی جهت افزایش تعداد تختهای بستری در صورت ضرورت نیز از دیگر تدابیر برای آمادگی کامل بیمارستان در دهه پایانی ماه صفر است .

دکتر اخلاقی بیان کرد: هر ساله مواردی از حضور زائران را داریم که فرزند خود را در مشهد به دنیا می آورند از همین رو آماده باش کلیه نیروها برای موارد اورژانسی ضروری است.

رئیس بیمارستان ام البنین مشهد گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی این بیمارستان خدمت دهی به زائران بخش مهمی از وظایف ما است که با تمام توان برای خدمت رسانی به زائران آماده هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha