معاون وزیر بهداشت:بهبود وضعیت درمانی استان‌های کم‌برخوردار در دستور کار است

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهبود وضعیت حوزه درمانی و بهداشتی استان‌های کم‌برخوردار کشور در دستور کار است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،سعید کریمی گفت:عدالت عمومی در حوزه بهداشت و درمان بین استان‌های کشور اصلی‌ترین برنامه وزارت بهداشت است و شخص رئیس جمهور و وزیر بهداشت بر این موضوع تاکید داشته و اقدامات لازم در حال انجام است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید و افتتاح طرح‌های درمانی بیمارستان‌ امام خمینی(ره) با اشاره به لزوم برقراری عدالت عمومی بهداشت و درمان در استان‌ها، گفت: توجه ویژه به استان‌های کم برخوردار و محروم همچون استان اردبیل در حال پیگیری است‌.

کریمی می گوید: با اجرای طرح عدالت عمومی در بهداشت و درمان استان‌ها، شاهد یک جهش چشمگیر در ۲ حوزه فوق خواهیم بود و بخش عمده مشکلات زیرساختی، عمرانی و تجهیزات استان‌ها رفع خواهد شد.

او گفت: تعدادی از بیمارستان‌های اردبیل قدیمی بوده و باتوجه به این موضوع خدمات در شأن مردم استان اردبیل به شکل مطلوب ارائه نمی‌شود و جایگزینی چند بیمارستان جدید و تجهیز مراکز درمانی با چندین دستگاه MRI، در دستور کار قرار دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: امروز طرح‌های درمانی مطلوبی در بیمارستان‌ امام خمینی(ره) اردبیل به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان به بهره ‌برداری رسید که سرعت تشخیص و درمان بیماران به شکل چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha